Wednesday, November 27, 2013

QNET Metal oil Treatment! Kini di Pasaran! Zero Friction Technology (ZFT)


Salam dari V !

Rawatan Terbaru untuk Enjin AndaPlatinum Oil Metal dari QNet ...


Adakah anda mempunyai kereta atau motosikal ? Adalah bunyi enjin anda mengaum seperti mahu pecah enjinnya? Adakah anda ingin enjin anda untuk bertahan lebih lama ?


Jika ya, produk QNet terbaru , Platinum Minyak Logam Rawatan Sifar Geseran Teknologi adalah penyelesaian yang sempurna untuk kereta dan motosikal anda. Ia membolehkan anda untuk menjaga walaupun celah kecil enjin anda ( micropores ) , membolehkan ia berjalan dengan lancar, memanjangkan jangka hayat enjin, meningkatkan ekonomi bahan api, memastikan enjin bersih melanjutkan perubahan minyak dan meningkatkan pecutan !


Yang satu-satunya jenis teknologi nano membolehkan minyak untuk menembusi ke dalam micropores dan membentuk perisai geseran rendah. Perisai geseran rendah ini mampu bertahan sehingga 5 kali lebih berat dan geseran jika dibandingkan dengan minyak pelincir berprestasi tinggi seperti minyak mineral dan enjin berasaskan sintetik dan rawatan minyak .

Platinum Minyak Logam Rawatan Zero Friction Technology ZTF ( Sifar Geseran Teknologi ) adalah serasi dengan semua jenis minyak , gris dan mana-mana minyak pelincir lain. Ia boleh ditambah pada bila-bila tanpa menjejaskan pelincir telah digunakan , dengan syarat minyak pelincir tidak melebihi selang perkhidmatan pengeluar disyorkan .

Jadi kami memanggil semua peminat kereta dan motosikal yang mempunyai enjin, jangan lupa untuk merebut ini! produk paling hangat dari QNet Malaysia.


Terima kasih .


Dalam perkhidmatan,


V- Pembangunan Pasaran Antarabangsa 













MEMBER PRICE





Price 
Non Member:  RM221.00
Member: RM170.00
Remember this referal ID: HC054241

No comments:

Post a Comment